Żołnierz (RTCW)
Slot 1 Nóż
Slot 2 Colt/Luger
Slot 3 Thompson, MP 40, Sten, Mauser, Panzerfaust, Venom, Miotacz ognia, Strzelba
Slot 4 Granaty Mk2/Mdl24
Maks. HP 110

Żołnierz (ET)
Slot 1 Nóż
Slot 2 Colt/Luger, Thompson/MP 40
Slot 3 Moździerz, MG 42, Miotacz ognia, Panzerfaust, Thompson, MP 40
Slot 4 Granaty Mk2/Mdl24
Slot 8 Lornetka

Return to Castle WolfensteinEdytuj

Żołnierz (ang. Soldier/Soldat) to jedna z czterech klas w trybie wieloosobowym. Nie posiada żadnych specjalnych umiejętności, lecz ma największy wybór spośród uzbrojenia oraz duży zapas początkowej amunicji. Jest to jedyna klasa zdolna używać ciężkiej broni i karabinu snajperskiego. Do głównych zadań Żołnierza należy przede wszystkim zabijanie przeciwników. To Żołnierze powinni iść jako pierwsi do walki, przyjmować na siebie ogień nieprzyjaciela oraz stawiać zapory ogniowe. Wadą tej klasy jest to, że bardzo często przyjdzie nam bronić się tylko pistoletem dlatego warto mieć przy swoim boku kompana lub dwóch. Aby w pełni wykorzystać potencjał Żołnierza należy trzymać się "gorących" miejscach mapy. Toruj drogę swojej drużynie i osłaniaj strategiczne miejsca. Staraj się fragować jak największą ilość przeciwników i zdobywać kilka zabić jednocześnie. Przydatną strategią może okazać się Spawn Camping, dzięki któremu możemy odciąć przeciwnika od posiłków.

Wolfenstein: Enemy TerritoryEdytuj

Jedna z pięciu klas. Jej zadanie oraz charakterystyka są takie same jak w przypadku RTCW. W ET jednak Żołnierz ma umiejętność przenoszenia pistoletu maszynowego oraz ciężkiej broni jednocześnie, po uprzednim zdobyciu 4 poziomu Ciężkich Broni. Zwiększa to znacząco nasze szanse przetrwania na polu walki. Żołnierze powinni także skupiać uwagę na unieruchamianiu czołgów i ciężarówek oraz na obronie kluczowych miejsc np. bank na mapie Goldrush.

Wolfenstein (2009)Edytuj

Jedna z trzech klas w trybie multiplayer. Tutaj także rola Żołnierza sprowadza się do anihilacji siły żywej przeciwnika. Posiada najbogatszy asortyment broni. Ma do swojej dyspozycji Zdalnie detonowany ładunek a jego mocą specjalną jest Atak Woalu.

GaleriaEdytuj

Allied soldier.jpg

Aliancki Żołnierz w RTCW

Axis soldier.jpg

Żołnierz Osi w RTCW

Więcej z Fandomu