FANDOM

Żołnierz (RtCW)
Trudność
Średni
Broń
Luger, MP 40, Sten, Mauser, Panzerfaust, Granat Mdl24, MG 42
Wytrzymałość
Mała

Return to Castle WolfensteinEdytuj

Żołnierze, strażnicy lub piechota to najczęściej występujący przeciwnicy w grze. W zależności od lokacji noszą różne umundurowanie i nakrycia głowy. Pojawiają się w grupach i stosują różne taktyki np. wycofywanie się lub chowanie się za przeszkodami.

TaktykaEdytuj

Pomimo tego, że żołnierze staną na naszej drodze bardzo często, nie stanowią dużego zagrożenia, choć nie powinno się ich lekceważyć. Posługują się sporym arsenałem broni. Najczęściej pojawiają się uzbrojeni w MP 40 i karabiny Mauser. Strażnicy używają Lugera. Niektórzy z nich rzucają granaty Mdl24, a jeszcze inni uzbrojeni są w Panzerfausty. Członkowie SS pojawiają się uzbrojeni w pistolety maszynowe Sten.

Odizolowanych Żołnierzy najlepiej pokonać zadając im zabójczy cios w plecy Nożem. Gwarantuje to ciche i szybkie pozbycie się zagrożenia. Należy jednak pamiętać, że to dość ryzykowna taktyka oraz, że nie zawsze nadarzy nam się do tego okazja. Właściwie każda broń spisuje się dobrze przeciwko nim, należy tylko wybrać odpowiednią do sytuacji. Bardzo niebezpieczni mogą okazać się żołnierze używający karabinu Mauser, ponieważ strzelają celnie a ich broń zadaje duże obrażenia.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki