FANDOM

1. piętro
E1M1 Screenshot
Początek poziomu
Kampania
Escape from Castle Wolfenstein
Czas
1:30
Muzyka
„Get Them”
Skarby
Krzyże
8
Kielichy
7
Skrzynie
7
Korony
7
1
Łącznie
30
Wrogowie
Poziom trudności
Can I Play, Daddy?“Don’t hurt me.”
“Bring ‘em on!”
“I am Death incarnate!”
10 17 32
1 3 5
Łącznie
11
20
37
Rekord  (bez bonusów)
47500 48600 50500

1. piętro – pierwszy poziom epizodu Escape from Castle Wolfenstein w Wolfenstein 3D. Rozpoczyna się w momencie, kiedy Blazkowicz stoi nad ciałem strażnika, którego dopiero co zabił. Z tego piętra trafić można również na sekretny 10. poziom.

Jakiś czas później poziom pojawił się jako sekretna mapa w grze Doom II: Hell on Earth, gdzie dodano nową sekretną lokację, znajdującą się po prawej strony mapy, w miejscu, w którym oryginalnie przetrzymywane są psy. Miejsce, które pierwotnie prowadziło na 10. piętro, w Doomie II prowadzi na supersekretny poziom 32.

Poziom pojawia się również jako easter egg w Wolfenstein: The New Order w formie koszmaru, który przeżywa Blazkowicz, kiedy położy się spać w kryjówce Kręgu z Krzyżowej.

Sekrety Edytuj

  • Po pchnięciu drewnianej ściany we wnęce z dwoma skrzynkami amunicji znajdują się karabin maszynowy i dwie apteczki.
  • Po pchnięciu szarej kamiennej ściany z obrazem Hitlera w dużej komnacie znajdziesz osiem magazynów, trzy krzyże i cztery skrzynie.
  • Po pchnięciu szarej kamiennej ściany na prawo od wejścia, w pomieszczeniu z windą, znajdziesz apteczkę.
  • Wewnątrz trzeciego sekretu pchnij szarą kamienną ścianę, a znajdziesz windę na sekretny poziom.
  • Wewnątrz czwartego sekretu pchnij szarą kamienną ścianą po lewej, a znajdziesz dodatkowe życie.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki