FANDOM

Adolf Hitler
Bossowie.jpg
Narodowość
Flaga III Rzeszy.svg Niemcy
Data urodzenia
20 kwietnia 1889
Przynależność
NSDAP
Status
Nieznany
Występy
Wolfenstein 3D

Adolf Hitler – przywódca Trzeciej Rzeszy, boss trzeciego epizodu Wolfenstein 3D.

Wolfenstein 3D Edytuj

Kiedy Blazkowicz spotyka Hitlera, siedzi on w mechanicznej zbroi uzbrojonej w kilka chain gunów. Po odebraniu mu około połowy zdrowie Hitler wychodzi ze zbroi, uzbrojony w dwa chain guny. Chociaż może się wydawać, że otrzymuje więcej obrażeń w zbroi, w rzeczywistości jest odwrotnie – jest ona wymówką, żeby nadać mu więcej życia niż pozostałym bossom. Obie jego formy razem wzięte mają prawie dwa razy tyle pancerza co Hans Grösse. Po pokonaniu go rzuca krótki komentarz, zanim zamienia się w kupkę krwi i kości.

Pozostałe produkcje Edytuj

Hitler nie pojawia się osobiście w żadnej następnych gier z serii. W interaktywnych komiksach wydanych przed premierą Wolfenstein, stanowiących streszczenie wydarzeń z poprzednich gier, nie zostało powiedziane, że Blazkowicz zabił Hitlera, a jedynie zadał mu „poważny cios”. W The New Order pojawiają się przypuszczenia, że naziści zatuszowali zabicie Hitlera przez Blazkowicza, żeby nie zmniejszyć morale Niemców, podczas po jego śmierci gdy władzę przejęli różni wysoko postawieni oficerowie, jak np. Wilhelm Strasse. W The Old Blood w artykule z gazety datowanej na styczeń 1946 roku znajduje się informacja, że Hitler „odwiedził ponownie” zamek Wolfenstein i wioskę Paderborn, co może być odniesieniem do wydarzeń z Wolfenstein 3D w wersji na macintoshe, w której Blazkowicz pokonał führera właśnie w Wolfensteinie, podczas gdy w oryginalnej wersji na platformę MS-DOS miało to miejsce w bunkrze Hitlera. Zamek Wolfenstein jako miejsce klęski przywódcy Trzeciej Rzeszy wymieniane jest również w interaktywnym komiksie.

Ciekawostki Edytuj

  • W ocenzurowanej wersji gry na konsolę SNES Hitler został zastąpiony Staatmeister (w japońskiej wersji: Adolf Trautmann), stworzonym na podstawie oryginalnego modelu Hitlera. Tym niemniej ocenzurowany model nie posiada wąsów i całkowicie zmieniono animację jego śmierci. Zmieniono także malowidła przedstawiające Hitlera – Staatmeister nie ma wąsów ani swastyk na mundurze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki