FANDOM

Annette Krause
Annette
Narodowość
Flaga III Rzeszy Niemka
Status
Zależny od gracza
Głos
Lilli Fichtner
Występy
Wolfenstein: The Old Blood

Annette Krause – asystentka Kesslera pojawiająca się w Wolfenstein: The Old Blood.

Biografia Edytuj

Wychowywała się w żydowskiej rodzinie z klasy średniej na południu Niemiec. Jej matka zmarła, kiedy była młoda, a jej ojciec nigdy ponownie się nie ożenił. Kiedy naziści doszli do władzy wraz z ojcem ukryli się w górach, zostali jednak znalezieni i wsadzeni do pociągu mającego zawieść ich do obozu koncentracyjnego w Bolzano. We włoskiej części Alp pociąg został zaatakowany przez bojowników włoskiego ruchu oporu, którzy uratowali Annette, jednak jej ojcu nie udało się przeżyć. Jakiś czas później trafiła do Paderbornu, gdzie zaczęła pracować jako asystencka Kesslera i nawiązała romans z Katrin, nastolatką mieszkającą w bogatszej dzielnicy położonego niedaleko Wulfburga.

Wolfenstein: The Old Blood Edytuj

Blazkowicz ratuje Kesslera i Anette z gospody, która została zaatakowana przez Rudiego Jägera i jego oddział. Wraz z nimi udaje się do Wulfburga tropem Helgi von Schabbs. Kiedy Blazkowicz rusza na poszukiwania, Annette i Kessler chronią się w hangarze na łodzie, jednak po trzęsieniu ziemi, wskutek którego miasto zostało opanowane przez szuraczy, rozdzielają się podczas ucieczki.

Jeżeli Blazkowicz zdecyduje się uratować Annette, wyruszy ona na poszukiwania Katrin. Opuszczając Wulfburg po pokonaniu potworności widzi ją na pomoście, gdzie całuje się z Katrin, ponaglana przez żołnierza ewakuującego miasto.

Jeśli Blazkowicz uratuje Kesslera, Annette zostaje zaatakowana przez dwóch szuraczy i zabita, a następnie – po przemienieniu się w zombie – dobita przez BJ-a. Po pokonaniu potworności widzi on stojącą samotnie na pomoście Katrin.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki