Colt (RtCW)
Celność
Średnia
Obrażenia
Średnie
Rozrzut / podrzut
Mały/-
Szybkostrzelność
Mała/Średnia z Akimbo
Zasięg
Średni
Pojemność
8/16 z Akimbo
Maks. ilość amunicji
300 (SP), 32 (MP)
Specjalne
Akimbo
Colt (ET)
Celność
Duża
Obrażenia
Średnie
Rozrzut / podrzut
Mały/Mały
Szybkostrzelność
Mała/Średnia z Akimbo
Zasięg
Duży
Pojemność
8/16 z Akimbo
Maks. ilość amunicji
32
Specjalne
Tłumik, Akimbo

Colt to amerykański pistolet kalibru .45.

Return to Castle WolfensteinEdytuj

Tryb SingleplayerEdytuj

  • Ogólnie Colt jest lepszym pistoletem od Lugera, ponieważ zadaje większe obrażenia ale tak naprawdę te dwa pistolety są bardzo do siebie podobne.
  • Możemy go zdobyć w misji Forest Compound. Znajduje się w skrzynkach zaopatrzeniowych, zrzuconych za niemieckim posterunkiem. Nieuważny gracz może je przeoczyć.
  • Colta nie przyjdzie nam używać często. Amunicja kalibru .45 jest bardzo rzadka, a w dodatku używa jej też Thompson, dlatego jeśli chcesz posługiwać się Coltem, nie używaj Thompsona.
  • W misji Kugelstadt dostaniemy do naszego użytku drugiego Colta, czyli wersje Akimbo. Szybkostrzelność oraz pojemność magazynka wzrastają dwukrotnie, niestety czas przeładowania także.

Tryb MultiplayerEdytuj

  • Jest na wyposażeniu każdej z klas Aliantów.
  • Colt może okazać się bardzo przydatny kiedy w środku walki skończył nam się magazyenk w broni głównej. Możemy go wtedy szybko wyciągnąć i kontynuować walkę.
  • Należy pamiętać, że Colt to broń zapasowa i nie nadaje się do ataku na więcej niż jednego przeciwnika.
  • Żołnierzom często przyjdzie się posługiwać tą bronią, gdyż nie mogą przenosić jednocześnie ciężkiej broni i pistoletu maszynowego.
  • Colt świetnie nadaje się do trafiania headshotów.

Wolfenstein: Enemy TerritoryEdytuj

  • Posiada go każda klasa Aliantów.
  • Każda klasa po osiągnięciu 4 poziomu Light Weapons, ma możliwość korzystania z wersji Akimbo (strzelanie z dwóch pistoletów naraz). Szybkostrzelność oraz pojemność magazynka wzrastają dwukrotnie, niestety czas przeładowania także wzrasta.
  • Covert Ops może założyć tłumik.
  • Wersja Akimbo Covert Ops'a posiada tłumiki, których nie można zdjąć.
  • Przy każdym strzale z Colta, celownik podnosi się w górę, utrudniając tym samym precyzyjne oddawanie strzałów przy szybkim prowadzeniu ognia bądź celowaniu w odległe cele. Osiągnięcie 3 poziomu Light Weapons niweluje podrzut.
  • Colt to broń zapasowa, więc nie spisuje się dobrze przeciwko więcej niż jednemu przeciwnikowi. Najlepiej używać go do zabijania wrogów o małej ilości punktów życia.
  • Colt może okazać się bardzo przydatny kiedy w środku walki skończył nam się magazyenk w broni głównej. Możemy go wtedy szybko wyciągnąć i kontynuować walkę.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu