FANDOM

{{{nazwa}}}
Obrażenia
Średnie (SP), Duże (MP)
Zasięg
Średni (SP), Duży (MP)
Maks. ilość amunicji
15 (SP)
Specjalne
Można je rzucać wychylając się zza rogu.

Granat Osi to niemiecki granat trzonkowy.

Return to Castle WolfensteinEdytuj

Tryb SingleplayerEdytuj

  • Często spotykany na naszej drodze Granat Osi, pozwala na eliminacje ukrytych, trudno dostępnych przeciwników bądź ich grup.
  • Używaj granatów, gdy nie chcesz bezpośrednio narazić się na niebezpieczeństwo.
  • Wykurzaj za jego pomocą ukrytych wrogów.
  • W przeciwieństwie do swojego amerykańskiego odpowiednika, Granaty Osi można rzucać na stosunkowo dalekie odległości, jednak zadają mniejsze obrażenia.
  • Charakterystyczną cechą granatów jest możliwość skrócenia czasu wybuchu, począwszy od wyrzucenia. O czasie pozostałym do detonacji informuje charakterystyczny dźwięk. Granaty wybuchają po 5 sekundach, czyli po 5 "kliknięciach".
  • Uwaga! Granat nie wyrzucony przed detonacją, wybuchnie w dłoni postaci gracza.
  • Granaty Osi mają tendencję do odbijania się od sciań oraz podłogi. W niektórych sytuacjach może okazać się to przydatne, choć zdarza się, że granaty wracają pod nasze nogi.
  • Wrodzy Żołnierze potrafią odkopywać granaty w naszą stronę.
  • Granaty okazują się bardzo skuteczne w walce z Nieumarłymi.

Tryb MultiplayerEdytuj

  • Są na wyposażeniu każdej z klas Osi. W zależności od wybranej profesji można przenosić różne maksymalne ilości granatów.
  • Jest identyczny w statystykach do Granatu Aliantów.

Wolfenstein: Enemy TerritoryEdytuj

  • Jest na wyposażeniu każdej z klas Osi. W zależności od wybranej profesji można przenosić różne maksymalne ilości granatów.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki