FANDOM

{{{nazwa}}}
Obrażenia
Duże
Zasięg
Mały (SP), Duży (MP)
Specjalne
Można je rzucać, wychylając się zza rogu

Granat Aliantów to amerykański granat odłamkowy.

Return to Castle WolfensteinEdytuj

Tryb SingleplayerEdytuj

  • Granat Aliantów pozwala na eliminacje ukrytych, trudno dostępnych przeciwników bądź ich grup.
  • Używaj granatów, gdy nie chcesz bezpośrednio narazić się na niebezpieczeństwo.
  • Wykurzaj za jego pomocą ukrytych wrogów.
  • W przeciwieństwie do swojego niemieckiego odpowiednika, Granaty Aliantów mają mniejszy zasięg, lecz zadają większe obrażenia.
  • Charakterystyczną cechą granatów jest możliwość skrócenia czasu wybuchu, począwszy od rzutu. O czasie pozostałym do detonacji informuje charakterystyczny dźwięk. Granaty wybuchają po 5 sekundach, czyli po 5 "kliknięciach".
  • Uwaga! Granat nie wyrzucony przed detonacją, wybuchnie w dłoni postaci gracza.
  • Granaty Aliantów mają tendencję do odbijania się od sciań oraz podłogi. W niektórych sytuacjach może okazać się to przydatne, choć zdarza się, że granaty wracają pod nasze nogi.
  • Wrodzy Żołnierze potrafią odkopywać granaty w naszą stronę.
  • Granaty okazują się bardzo skuteczne w walce z Nieumarłymi.
  • Granaty Aliantów są niezwykle rzadkie. Używaj ich tylko przeciw potężniejszym przeciwnikom.

Tryb MultiplayerEdytuj

  • Są na wyposażeniu każdej z klas Aliantów. W zależności od wybranej profesji można przenosić różne maksymalne ilości granatów.
  • Jest identyczny w statystykach do Granatu Osi.

Wolfenstein: Enemy TerritoryEdytuj

  • Jest na wyposażeniu każdej z klas Aliantów. W zależności od wybranej profesji można przenosić różne maksymalne ilości granatów.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki