FANDOM

Helga von Schabbs – główna antagonistka w Wolfenstein: The Old Blood. Wywodzi się z wielopokoleniowego niemieckiego rodu, do którego należał X-wieczny król Niemiec Otton I.

Biografia Edytuj

Jest przywódczynią archeologicznej dywizji działającej wewnątrz Schutzstaffel. W młodości zaraziła się polio, przez co utyka na lewą nogę. Większość dzieciństwa spędziła na czytaniu książek na temat archeologii i okultyzmu. Odziedziczone bogactwo umożliwiło jej podróżowanie po świecie, łupienie grobowców i kolekcjonowanie artefaktów. Kiedy generał Strasse zdał sobie sprawę, że może być cennym nabytkiem dla partii nazistowskiej, zwerbował ją przy butelce wina na pustyni w pobliżu Kairu.

Wolfenstein: The Old Blood Edytuj

Na polecenie generała Strassego rozpoczęła badania mające na celu odkrycie zaginionego skarbca króla Ottona, ukrytego gdzieś pod Wulfburgiem. Przez wiele miesięcy prowadziła badania archeologiczne, badała starożytne zapiski i dowodziła oddziałami prowadzącymi prace wykopaliskowe. W marcu 1946 roku stała się celem Biura Tajnych Operacji, które nakazało Blazkowiczowi i Richardowi Wesleyowi zinfiltrować zamek Wolfenstein w poszukiwaniu należącej do Helgi teczki zawierającej informacje o położeniu tajnego sztabu Trupiej Główki. Kiedy po przeszukaniu zamku okazało się, że teczki nie ma w jej biurze, ponieważ Helga nosi ją przy sobie, Blazkowicz udał się za nią do Wulfburga. W przebraniu kelnera próbował ukraść dokumenty, został jednak rozpracowany. W momencie, kiedy ma zostać zabity, w mieście dochodzi do trzęsienia ziemi. Von Schabbs pozostawia Blazkowicza i udaje się na teren wykopalisk, ten zaś podąża za nią. Odnajduje ją głęboko pod ziemią, w skarbcu króla Ottona, gdzie nazistka próbuje okiełznać potworność za pomocą komend, których nauczyła się ze starodawnych zapisków. Potwór bierze ją w szczęki i wyrzuca. Po pokonaniu potworności Blazkowicz dobija Helgę i zabiera jej teczkę.

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj