FANDOM

K43
Celność
Średnia (Bardzo duża przez lunetę)
Obrażenia
Duże (Bardzo duże przez lunetę)
Rozrzut / podrzut
Mały/- (Duży podrzut przez lunetę)
Szybkostrzelność
Mała
Zasięg
Średni
Pojemność
10
Maks. ilość amunicji
40
Specjalne
Granatnik, luneta, tłumik

K43 to samopowtarzalny karabin występujący razem z tłumikiem i optyką snajperską lub granatnikiem nasadkowym.

Wolfenstein: Enemy TerritoryEdytuj

K43 z GPG40Edytuj

Jest wyposażony w granatnik nasadkowy GPG40. Wystrzeliwuje on granaty na duże odległości. Wystrzelone granaty lecą torem parabolicznym, więc by dokładnie wycelować, należy wziąć pod uwagę kąt uniesienia lufy oraz odległość celu. Granatnik dobrze spisuje się także w pomieszczeniach, gdyż granaty można odbijać od ścian. Trzeba pamiętać, że granatnik z każdym wystrzałem zabiera nam pasek mocy.

K43 z lunetą i tłumikiemEdytuj

Posiada zamontowany tłumik oraz lunetę snajperską. Broń ma dwa tryby strzału. Pierwszy to strzelanie z biodra. Drugi tryb natomiast to strzelanie przez lunetę. Celność, zasięg oraz obrażenia karabinu znacząco rosną. Przeważnie 1 lub 2 strzały wystarczą by powalic przeciwnika. Jednak skuteczne strzelanie przez lunetę wymaga opanowania i umiejętności, ponieważ przy każdym strzale, lufa podskakuje do góry. Do tego musimy miec na uwadze drgania celownika. Widok przez lunetę możemy też oddalac lub przybliżac, jednak im większe zbliżenie tym mniejsze obrażenia. Karabin doskonale nadaje się do cichego eliminowania przeciwników z bezpiecznej (może nie zawsze) odległości, co gwarantuje tłumik.

GaleriaEdytuj

K43 3rd
K43s fps
Gp40 fps

Granatnik

K43 scope

Widok przez optykę

Więcej z Fandomu

Losowa wiki