FANDOM

Paranormalbook
Książka Projektu Operacji Wskrzeszenie – dokument potwierdzający wskrzeszenie Henryka I. Znaleziona została przez Blazkowicza w Labolatoriach X. podczas misji Plac Zabaw Trupiej Główki.

Ogólnie Edytuj

Faza I: Wydobycie Edytuj

Oficer w gotowości: Pułkownik Helga von Bulow.

Znowu ona? Myślałem,że umieścili te wariatkę z dala ode mnie lata temu.[1] Wraz z odkryciem Mrocznych Wojowników Operacja Wskrzeszenie jest ponownie aktywna po czteroletniej przerwie. Wykopywanie zacznie się podczas pierwszego cyklu księżycowego. Drużyna pod czujnym okiem Helgi von Bulow przestrzega wszystkich środków ostrożności przy wydobywaniu talizmanów i ich oczyszczania.

Kompletne bzdury...[1]

Po skończonym wykopywaniu drużyna wydobywcza dowodzona przez Profesora Zempha wykonują najbardziej delikatny krok w całej procedurze-odłączają serce do istoty żywej a także usypiają inne istotne materiały organiczne.

Trudno uwierzyć,że ktoś kalibru Zempha uwierzyłby w te głupoty. [1]

Podążając udanym wydobyciem wszystkie materiały zostaną wysłane do najbliższego laboratorium  polowego do dalszej analizy. Po skończonej analizie wyniki zostaną wysłane do Sztabu Paranormalnej Dywizji SS gdzie będą czekać na koniec Fazy II.

Faza II: Tworzenie Edytuj

Oficer w gotowości: Admninistrator Specjalnych Projektów SS

W jaki sposób wy się do mnie odnosicie?[1]

Już w 1938 roku stwierdzono , że Operacja Wskrzeszenie będzie wymagać stworzenia zaawansowanego humanoidalnego syntetycznego hosta.

Na szczęście i zupełnie przypadkowo na przykład rozwój był już w toku w Dywizji Specjalnych Projektów SS. To miało być głównym składnikiem ich projektu ÜberSoldaten. Ze względu na nasz główny priorytet, projekt został natychmiast przeniesiony do naszej jurysdykcji. Praca została następnie szybko wznowiona z entuzjastyczną współpracą wszystkich pracowników Projektów Specjalnych SS.

Ha![1]

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 Słowa Trupiej Czaszki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki