FANDOM

Laserkraftwerk
Laserkraftwerk
Rodzaj
Prototypowa broń energetyczna
Tryb ostrzału
Półautomatyczny
Automatyczny
Użytkownicy
B.J. Blazkowicz
Pojemność
400 jednostek
Dostępność
Wolfenstein: The New Order

Laserkraftwerk (Licht Amplifikation durch die stimulierte Emission von Radiation KraftWerk) – potężna broń laserowa opracowana przez nazistów w roku 1960, prawdopodobnie na podstawie schematów Da'at Yichud.

B.J. znajduje laserkraftwerk w London Nautice po dotarciu do laboratorium, w którym znajdują się dokumenty Da’at Yichud. Broń znajduje się w klatce do testów, którą B.J. przecina i zabiera ją. Po jej odnalezieniu wyrzuca przecinarkę laserową, z której korzystał dotychczas.

Użycie Edytuj

Broń ma dwie funkcje – jedną z nich jest przecinanie metalowych obiektów celem utorowania sobie drogi, a drugą zadawanie obrażeń przeciwnikom. Ataki ciężkich robotów, działających jak granaty EMP, wysysają z laserkraftwerku energię, przez co staje się on bezużyteczny do czasu ponownego naładowania jego baterii. Zarówno funkcja przecinarki, jak i karabinu laserowego może przecinać łańcuchy, jednak ta druga przyciąga uwagę przeciwników.

Laserkraftwerk staje się coraz bardziej użyteczny w miarę znajdowania kolejnych ulepszeń – chociaż wygląda nieporadnie, jest jednak skuteczną bronią dystansową, kiedy Blazkowiczowi skończy się amunicja do innych broni. Akumulator może pomieścić 400 wiązek, a kiedy ich ilość spadnie poniżej 60, automatycznie odnawia się do 60, dając możliwość oddania jeszcze jednego lub dwu strzałów. Po znalezieniu ulepszenia akumulatora laserkraftwerk sam będzie powoli odnawiał energię, jednak lepszym sposobem jest podładowanie jej przy źródle zasilania, zwłaszcza podczas walk z robotami korzystającymi z EMP.

Karabin może okazać się przydatny podczas starć z superżołnierzami lub ciężkimi robotami. Laserowy celownik sam namierza przeciwnika, a dzięki w pełni automatycznemu trybowi ostrzału zadaje większe obrażenia niż podwójny AR Marksman w alternatywnym trybie strzału. Wadą takiego rozwiązania jest to, że bateria wyczerpie się niemal natychmiast, nawet po zamontowaniu siódmego ulepszenia.

Ulepszenia Edytuj

  • Stroboskop – z tym ulepszeniem broń podczas strzału wydziela oślepiającą wiązkę światła, tymczasowo dezorientującą przeciwników.
  • Tesla – zmienia częstotliwość promienia oddziałując na wszelkie mechaniczne cele, które znajdą się w zasięgu.
  • Celowniczy stroboskop – pozwala na śledzenie, namierzanie i ostrzeliwanie kilku wrogów jednocześnie.
  • Zasilacz – broń powoli ładuje się sama (dostępny w kryjówce Da’at Yichud po wciśnięciu obiektów w odpowiedniej kolejności).
  • Odbijacz – pozwala wiązkom odbijać się od powierzchni, jednak po odbiciu zadają one mniejsze obrażenia.
  • Automat – pozwala na prowadzenie w pełni automatycznego ostrzału.
  • 7. ulepszenie – zwiększa pojemność akumulatora o 25.

Po ukończeniu gry, przy następnym podejściu laserkraftwerk zachowuje ulepszenia z poprzedniej rozgrywki, dając możliwość dalszego jego ulepszania.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to ikoniczna broń Blazkowicza w The New Order.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki