FANDOM

„Liesel” to opowieść o przygodach Panzerhunda i jej ludzkiej towarzyszki Peggy w małej rolniczej społeczności na Amerykańskich Terytoriach odbudowywanych po latach opresji ze strony kapitalistycznych pasożytów. Niezależnie od tego, czy ktoś jest uwięziony w płonącym domu, czy okradany przez zbiegłych Häftlingów – więźniów – Peggy wie, że Liesel usłyszy jej psi gwizdek i przybędzie na pomoc. Peggy i Liesel już zawsze będą przyjaciółkami lojalnymi wobec ojczyzny i naszego ukochanego Führera, oby rządził wiecznie. Liesel sprawi, że będziecie śmiać się, wstrzymywać oddech, płakać i wzdychać. Nie przegapcie Steffel 8 niesamowitych przygód Liesel – Panzerhunda o silniku ze złota!

Liesel

Napisy końcowe serialu

Liesel - niemiecko-amerykański serial produkcji wydawnictwa Neumond Records, opowiada o amerykańskiej dziewczynie, która znalazła porzuconego niemieckiego Panzerhunda, wraz z nią pomaga wielu ludziom, jednakże czasami spotykają ich problemy. Pojawia się w głównym zwiastunie E3 2017.

Program ten, (tak jak większość) opiera się tylko iwyłącznie (lub w większości) na nazistowskiej propagandzie.