FANDOM

London Nautica.jpg

London Nautica – ogromne nazistowskie centrum badawcze znajdujące się w Londynie.

Opis Edytuj

Londyn był jednym z największych miast, które upadło po zwycięstwie III Rzeszy. Po serii nieustających walk londyńczycy ostatecznie musieli się poddać. Naziści zrównali z ziemią ogromne połacie centrum miasta, wylali je asfaltem i wznieśli w ich miejscu monumentalny gmach London Nautiki. Centrum stworzone zostało jako placówka badawcza robotyki i awiacji. Jest jednym z najlepiej strzeżonych budynków w Germanii.

London Nautica stanowi światowe centrum badań kosmicznych, z którego dwa razy w miesiącu pasażerowie odlatują na Księżyc. Na dach budynku podróżują szklanymi windami po wschodniej ścianie budynków. VIP-om przed wejściem do windy podaje się szampana i kawior.

Kopuła księżycowa Edytuj

Kopuła księżycowa została wzniesiona jako wystawa dokumentująca i opiewająca nazistowską ekspansję kosmosu. W jej środku znajduje się topograficznie poprawna makieta Księżyca, na której powierzchni znajduje się miniaturowy model nazistowskiej bazy księżycowej.

Laboratorium Da’at Yichud Edytuj

Najlepiej strzeżonym sekretem London Nautiki jest ukryte na górnych poziomach laboratorium, w którym naziści prowadzą badania nad technologiami Da’at Yichud. Stanowi ono skarbiec do przechowywania starożytnych pergaminów, jak również laboratorium przeznaczone do projektowania i testowania prototypów niesamowicie zaawansowanych technologii, takich jak np. laserkraftwerk.

The New Order Edytuj

Blazkowicz, w towarzystwie Bobby’ego Brama, przybywa do London Nautkiki, żeby wykraść szczegóły projektu „Szept”. Bobby zgłasza się na ochotnika samo zamachowiec-samobójca, wjeżdżając samochodem w wejście do budynku, odwracając uwagę nazistów i umożliwiając Blazkowiczowi przeniknięcie do środka. Wywalcza sobie drogę do laboratorium Da’at Yichud, gdzie znajduje laserkraftwerk, a następnie udaje się do hangarów. Walczy tam z wieloma przeciwnikami, w tym m.in. ciężko opancerzonym robotem. Po ich pokonaniu przylatują członkowie Kręgu z Krzyżowej, wraz z którymi Blazkowicz kradnie niewykrywalne śmigłowce, nad którymi naziści pracowali w ramach projektu „Szept”.

Jakiś czas później, po rozbiciu kapsuły, w której wracał z Księżyca, Blazkowicz ponownie trafia do Nautiki. Po ucieczce z niej niszczy olbrzymiego London Monitora.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki