FANDOM

Londyn
London Nautica koncept.jpg
Rodzaj
Miasto
Występy
Return to Castle Wolfenstein
Wolfenstein
Wolfenstein: The New Order

Londyn – dawna stolica Anglii. W trakcie wojny mieściła się w nim siedziba Biura Tajnych Operacji, głównego zleceniodawcy Blazkowicza. Odwiedzane na krótko w Return to Castle Wolfenstein i Wolfenstein.

Wolfenstein: The New Order Edytuj

Po zwycięstwie nazistów miasto stało się częścią Germanii. Olbrzymie połacie dawnej stolicy imperium brytyjskiego zostały zrównane z ziemią, a na ich miejscu wzniesiono ośrodek badawczy London Nautica. Miasto patroluje ogromny robot znany jako London Monitor. Blazkowicz w towarzystwie Bobby’ego Brama, niegdyś londyńczyka, obecnie członka Kręgu z Krzyżowej, przenika do Londynu, żeby zinfiltrować London Nauticę i wykraść z kompleksu dokumenty na temat projektu „Szept”. W jakiś czas później powraca do miasta i niszczy London Monitora.

Miejsca Edytuj

Pałac BuckinghamEdytuj

„Zdecydowanie najważniejszy budynek w Brytanii, niegdyś siedziba brytyjskiej monarchii, dziś rezydencja naszego wspaniałego przywódcy, Wilhelma »Trupiej Główki« Strasse. Generał szybko zrozumiał, że duch tego narodu nie znajduje się w siedzibie premiera, ale wewnątrz tego tajemniczego budynku. Przed Pałacem Buckingham odbywają się popularne zmiany Czarnej Gwardii oraz – od czasu do czasu – publiczne egzekucje.”.
― Przewodnik po Europie, strona 16

Więcej z Fandomu

Losowa wiki