FANDOM

Kessler
Kessler.png
Narodowość
Flaga III Rzeszy.svg Niemiec
Przynależność
Symbol Kręgu z Krzyżowej.png Krąg z Krzyżowej
Status
Żyje / Nie żyje
Głos
Urs Remond (TNO)
Występy
Return to Castle Wolfenstein
Wolfenstein: The Old Blood

Kessler – członek Kręgu z Krzyżowej w Wulfburgu.

Return to Castle Wolfenstein Edytuj

Pod koniec misji Tram Ride zabija kilku żołnierzy Wehrmachtu chcących ostrzec SS przed ucieczką Blazkowicza z zamku Wolfenstein. Odpowiada przez radio, że Blazkowicz nie żyje, a sytuacja została opanowana. Niezauważeni przez żołnierzy Wehrmachtu udają się do domu Kesslera. W następnej misji, Village, pokazuje BJ-owi tajne wejście do kawiarni. Jego dalsze losy są nieznane, ale zakłada się, że uciekł z Nazistowskich Niemiec do Stanów Zjednoczonych lub Wielkiej Brytanii.

The Old Blood Edytuj

Żona Kesslera została powieszona przez nazistów, którzy uznali ją za terrorystkę. Po tym wydarzeniu został przywódcą ruchu oporu w miejscowości Paderborn. Poznał tam Żydówkę Annette, którą ukrywał i która została jego asystentką. Jest kontaktem Blazkowicza i Richarda Wesleya.

Blazkowicz spotyka bo w gospodzie w Paderborn nieopodal zamku Wolfenstein, która zostaje zaatakowana przez nazistów. Po ich pokonaniu Kessler podziemnymi tunelami płynie z Blazkowiczem do Wulfburga.

Kessler ginie i zostaje wskrzeszony lub uratowany przez BJ-a, kiedy ginie Annette. Kiedy Blazkowicz pokonuje potwora Ottona i odzyskuje dane od Helgi von Schabbs, wraz z Kesslerem zostaje uratowany przez Fergusa Reida.

Ciekawostki Edytuj

  • Kessler jest prawdopodobnie jedyną postacią niezależną w całej serii, która używa amerykańskiej broni, thompsona, podczas gdy większość członków Kręgu z Krzyżowej preferuje niemieckiego MP40.
  • Kessler jest cywilem, dlatego zabicie go kończy misję niepowodzeniem.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki