FANDOM

M1 Garand
Celność
Średnia (Bardzo duża przez lunetę)
Obrażenia
Duże (Bardzo duże przez lunetę)
Rozrzut / podrzut
Mały/- (Duży podrzut przez lunetę)
Szybkostrzelność
Mała
Zasięg
Średni
Pojemność
8
Maks. ilość amunicji
40
Specjalne
Granatnik, luneta, tłumik

M1 Garand to amerykański samopowtarzalny karabin występujący w wersji z granatnikiem nasadkowym M7 lub optyką snajperską i tłumikiem.

Wolfenstein: Enemy TerritoryEdytuj

Istnieją dwa warianty tego karabinu, mianowice wersja z granatnikiem nasadkowym, którą ma do dyspozycji tylko Aliancki Inżynier oraz wersja z tłumikiem i lunetą snajperską dla Alianckiego Szpiega.

Wersja InżynierskaEdytuj

Wersja inżynierska karabinu jest wyposażona w granatnik nasadkowy M7. Wystrzeliwuje on granaty na duże odległości. Wystrzelone granaty lecą torem parabolicznym, więc by dokładnie wycelować, należy wziąć pod uwagę kąt uniesienia lufy oraz odległość celu. Granatnik dobrze spisuje się także w pomieszczeniach, gdyż granaty można odbijać od ścian. Trzeba pamiętać, że granatnik z każdym wystrzałem zabiera nam Pasek mocy.

Wersja SzpiegaEdytuj

Posiada zamontowany tłumik oraz lunetę snajperską. Broń ma dwa tryby strzału. Pierwszy to strzelanie z biodra. Drugi tryb natomiast to strzelanie przez lunetę. Celność, zasięg oraz obrażenia karabinu znacząco rosną. Przeważnie 1 lub 2 strzały wystarczą by powalic przeciwnika. Jednak skuteczne strzelanie przez lunetę wymaga opanowania i umiejętności, ponieważ przy każdym strzale, lufa podskakuje do góry. Do tego musimy miec na uwadze drgania celownika. Widok przez lunetę możemy też oddalac lub przybliżac, jednak im większe zbliżenie tym mniejsze obrażenia. Karabin doskonale nadaje się do cichego eliminowania przeciwników z bezpiecznej (może nie zawsze) odległości, co gwarantuje tłumik.

GaleriaEdytuj

Eng z m1

Inżynier z M1 Garand

M1 scope

Widok przez optykę

M1s fps
M7 fps

Zakładanie granatu

Więcej z Fandomu

Losowa wiki