FANDOM

Medyk (RTCW)
Slot 1 Nóż
Slot 2 Colt/Luger
Slot 3 Thompson, MP 40
Slot 4 Granaty Mk2/Mdl24
Slot 5 Strzykawka
Slot 6 Apteczka

Medyk (ET)
Slot 1 Nóż
Slot 2 Colt/Luger
Slot 3 Thompson, MP 40
Slot 4 Granaty Mk2/Mdl24
Slot 5 Strzykawka
Slot 6 Apteczka
Slot 7 Adrenalina
Slot 8 Lornetka
Maks. HP 156

Return to Castle WolfensteinEdytuj

Medyk (ang. Medic) to jedna z czterech klas w trybie wieloosobowym. Specjalną umiejętnością tej klasy jest możliwość przywracania do walki nieprzytomnych towarzyszy broni za pomocą Strzykawki oraz możliwość rozdawania Apteczek. Największą wadą tej klasy jest bardzo mały zapas amunicji startowej, bo tylko jeden magazynek w broni głównej. Medycy są zmuszeni do używania pistoletu maszynowego. Ich celem jest uleczanie i uzdrawianie kolegów z drużyny. Wprawieni Medycy znacząco mogą się przyczynić do zwycięstwa. Grając tą klasą, skupiaj uwagę na poziomie zdrowia swoich kompanów i zawsze trzymaj się blisko nich. Bądź wyczulony na komendę głosową "I need a Medic!" (pol. Potrzebuję Medyka), która oznacza, że ktoś jest ranny lub nieprzytomny. Nad nieprzytomnymi członkami zespołu wyświetlana jest charakterystyczna czerwona ikonka, natomiast nad rannymi, symbol na kształt krzyża. W zadaniach Medyka bardzo pomaga kompas u dołu ekranu. Sanitariusze doskonale spisują się jako "przenośnicy" celów misji np. Dokumentów na mapie Beach, ponieważ posiadają duży zapas zdrowia. Ponadto mogą go uzupełniać, rzucając sobie Apteczki.

Wolfenstein: Enemy TerritoryEdytuj

Charakterystyka pokrywa się z tą w RTCW. Dodatkowo Medyk po osiągnięciu 4 poziomu First Aid dostaje do swojego użytku strzykawkę z Adrenaliną, która jeszcze bardziej podnosi jego skuteczność.

Wolfenstein (2009)Edytuj

Jego zadaniem nadal jest trzymanie swoich kolegów z drużyny przy życiu. Nieprzytomnych, przywraca do walki za pomocą Medalionu a rannych uzdrawia Apteczkami. Jego umiejętnością Woalu jest Aura Woalu. Po aktywowaniu jej, znajdujący się w pobliżu sojusznicy będą uzdrawiani.

GaleriaEdytuj

Allied medic.jpg

Aliancki Medyk w RTCW

Axis medic.jpg

Medyk Osi w RTCW

Więcej z Fandomu

Losowa wiki