Moździerz
Celność
Bardzo duża
Obrażenia
Bardzo duże
Rozrzut / podrzut
-/-
Szybkostrzelność
Mała
Zasięg
Bardzo duży
Pojemność
1
Maks. ilość amunicji
16
Specjalne
Aby móc prowadzić ogień musi zostać rozłożony, spowalnia ruchy gracza

Moździerz to wyrzutnia wystrzeliwująca pociski na bardzo dalekie odległości.

Wolfenstein: Enemy TerritoryEdytuj

Broń dostępna wyłącznie dla Żołnierza obu stron. Aby móc zacząć strzelać z Moździerza należy go najpierw rozłożyć. Wystrzeliwuje pocisk o sile rażenia podobnej do Panzerfausta. Posiada bardzo duży zasięg. Pocisko lecą parabolicznie, więc trzeba dokładnie wymierzyć kąt uniesienia lufy. Do precyzyjnego ostrzału, bardzo pomaga Mapa Taktyczna, na której są zaznaczone miejsca trafienia. Moździerzem można skutecznie zablokować wyjście ze Spawna przeciwnika lub z bezpiecznej odległości niszczyć pojazdy bądź grupy wroga oraz wzmacniać Ostrzał Artyleryjski. Aby w pełni wykorzystać potencjał tej broni należy zapewnić sobie stałe źródło amunicji oraz znaleźć bezpieczną pozycje, która pozwoli nam jednocześnie na swobodny ostrzał. Na podziałce stopniowej zostanie zaznaczony na czerwono kąt, z którego został wystrzelony pocisk. Symbolem na kształt celownika, zostanie także zaznaczone miejsce Ostrzału Artyleryjskiego, zarówno na podziałce jak i na Mapie. Broń zużywa Pasek mocy z każdym wystrzałem. Rzadko używany ze względu na trudną obsługę.

GaleriaEdytuj

Mortar1.jpg
Mortar2.jpg

Rozłożony Moździerz

Mortar3.jpg

Ładowanie pocisku

Mortar4.jpg

Więcej z Fandomu