FANDOM

Paderborn
Paderborn TOB.png
Rodzaj
Miasto
Położenie
Flaga III Rzeszy.svg Niemcy
Występy
Return to Castle Wolfenstein
Wolfenstein: The Old Blood

Paderborn – miasto położone w pobliżu zamku Wolfenstein.

Return to Castle Wolfenstein Edytuj

Po przekroczeniu tamy bramburgskiej Blazkowicz udaje się do Paderborn, gdzie musi wyeliminować pięciu oficerów SS biorących udział w operacji Wskrzeszenie, a następnie udać się do pałacyku by zlikiwdować ważnego generała i ostatecznie wrócic do zamku Wolfenstein aby przeszkodzić w rytuale wskrzeszenia Henryka I . Całą operację w Paderborn musi wykonać po cichu.

The Old Blood Edytuj

Po zinfiltrowaniu zamku Wolfenstein Blazkowicz udaje się do Paderbornu, żeby w tamtejszej gospodzie spotkać się ze swoim kontaktem, Ludwigiem Kesslerem. Po dotarciu na miejsce spotkania gospoda zostaje zaatakowana przez Rudiego Jägera i jego oddział, których Blazkowicz zabija, a następnie wraz z Kesslerem i jego asystentką Annette udaje się do Wulfburga.

Położenie Edytuj

W Return to Castle Wolfenstein miasto położone jest w pewnej odległości od zamku Wolfenstein, u którego podnóża leży Wulfburg. W The New Order jest dokładnie odwrotnie – do zamku kolejną dostać można się z Paderbornu, zaś Wulfburg położony jest od niego w pewnej odległości. W obu grach inne jest również położenie samego Wolfensteinu – w starszej grze leży on w górach Harz, rozciągających się w obecnych landach Dolna Saksonia, Saksonia-Anhalt i Turyngia w środkowo-północnej części Niemiec, z kolei w nowszej w pobliżu zaanektowanej Austrii (według twórców w Bawarii), czyli na południu Niemiec.

Grafika Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki