FANDOM

Pippa Shepherd
Pippa2
Narodowość
Flaga UK Brytyjka
Przynależność
Biuro Tajnych Operacji
Status
Nie żyje
Głos
Marianne Graffam
Występy
Wolfenstein: The Old Blood

Pippa Shepherd, Agentka Numer Dwa – agentka Biura Tajnych Operacji, przyjaciółka B.J. Blazkowicza i Richarda Wesleya. Pochodzi z wielodzietnej rodziny, która zamieszkała na East Endzie w Londynie, kiedy jej matka – z pochodzenia Niemka – przeniosła się do Wielkiej Brytanii. Pippa, jako antyfaszystka doskonale znająca język niemiecki, szybko została zwerbowana przez Biuro Tajnych Operacji, w którego szeregach niedługo dorobiła się stopnia porucznika.

Wolfenstein: The Old Blood Edytuj

Biuro Tajnych Operacji wysłało ją do Wulfburga, gdzie pracowała pod przykrywką jako pielęgniarka Inga. Gdy do miasteczka przybywa Blazkowicz, jest ona jego kontaktem, mającym przekazać mu informacje na temat miejsca pobytu Helgi von Schabbs. Wskazuje mu tajne przejście w swoim lazarecie prowadzące go gospody, w której przebywa nazistka. Kiedy Blazkowicz stara się zdobyć dokumenty von Schabbs, w Wulfburgu dochodzi do trzęsienia ziemi. Po powrocie do lazaretu Pippy widzi, jak atakowana jest ona przez dwóch szuraczy, którzy ją zabijają. Chwilę później sama powstaje jako szuracz i zostaje zabita przez Blazkowicza.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki