Porucznik/Radiooperator (RTCW)
Slot 1 Nóż
Slot 2 Colt/Luger
Slot 3 Thompson, MP 40, Sten
Slot 4 Granaty Mk2/Mdl24
Slot 5 Marker nalotu
Slot 6 Paczka amunicji
Slot 8 Lornetka

Porucznik/Radiooperator (ET)
Slot 1 Nóż
Slot 2 Colt/Luger
Slot 3 Thompson/MP 40
Slot 4 Granaty Mk2/Mdl24
Slot 5 Marker nalotu
Slot 6 Paczka amunicji
Slot 8 Lornetka

Return to Castle WolfensteinEdytuj

Porucznik (ang. Lieutenant/Leutnant) to jedna z czterech klas w trybie multiplayer. Jego specjalną umiejętnością jest możliwość wzywania nalotów oraz ostrzałów artyleryjskich. Zaopatruje także w amunicję swoich kolegów z drużyny. Może wybrać spośród trzech broni. Grając tą klasą bądź wyczulony na komendę głosową "I need ammo!" (pol. Potrzebuję amunicji!), która oznacza, że komuś skończyła się amunicja lub ma jej mało. Nad graczami, którzy proszą o amunicję, zostanie wyświetlona charakterystyczna żółta ikonka. Kompas ułatwia zlokalizowanie oddalonych sojuszników. Aby precyzyjnie wskazać miejsca ostrzału artyleryjskiego, staraj się znaleźć na wzniesieniach lub innych wysokich miejscach. Oczyszczaj drogę sojusznikom i rozbijaj szeregi wroga za pomocą nalotów. Porucznik to jedyna klasa posiadająca Lornetkę, więc możesz informować o pozycji wroga swoich towarzyszy nie narażając się jednocześnie na niebezpieczeństwo.

Wolfenstein: Enemy TerritoryEdytuj

Charakterystyka tej klasy jest taka sama jak w przypadku RTCW. Poza tym została zmieniona nazwa klasy. Radiooperator jest zmuszony do używania pistoletu maszynowego. Świetnie spisuje się jako obserwator pola walki. Po osiągnięciu 4 poziomu Signals, ma on możliwość demaskowania przebranych Szpiegów. Unieruchamianie pojazdów także należy do jego zadań.

GaleriaEdytuj

Allied lieutenant

Aliancki Porucznik w RTCW

Axis leutnant

Porucznik Osi w RTCW

Więcej z Fandomu