Potworność
Potworność koncept
Trudność
Bardzo wysoka
Broń
Dłonie
Wytrzymałość
Bardzo wysoka
Występy
Wolfenstein: The Old Blood

Potworność – boss ósmego rozdziału Wolfenstein: The Old Blood, a zarazem całej gry. Potwór pochowany głęboko pod cmentarzem Wulfburga przez króla Ottona I przed ponad tysiącem lat i pozostawiony na zapomnienie przez wieki ze względu na zniszczenia, jakich dokonał w X wieku. Zostaje odkryta przez nazistów pod przywództwem Helgi von Schabbs, chcących wykorzystać ją jako kolejną superbroń mającą dać im przewagę w wojnie. Potworność atakuje jednak Helgę, a następnie Blazkowicza, który zabija ją.

Strategia Edytuj

Potworność, mimo olbrzymiego wzrostu, jest całkowicie ślepa, dlatego polega na słuchu. Zniszczyć można ją tylko strzelając w usta, kiedy celownik przybierze czerwoną barwę. Wystrzał sprawia jednak, że potworność zwraca się w kierunku miejsca, z którego padł i uderza w nie pięścią, dlatego natychmiast po oddaniu strzału należy zmienić pozycję. W pewnym momencie walki zaczną pojawiać się naziści i nieumarli – strzelając, zwrócą na siebie uwagę potworności, która zaatakuje ich pięścią dokładnie tak samo jak Blazkowicza. W stronę przeciwników można rzucić granat, którego wybuch ściągnie uwagę potwora. Jeżeli postać nie dysponuje granatami, przeciwników w miarę możliwości najlepiej jest zabijać w bezpośrednim zwarciu, żeby nie hałasować.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu