FANDOM

Rudi Jäger
Jager.png
Narodowość
Flaga III Rzeszy.svg Niemiec
Status
Nie żyje
Głos
Ben Jung
Występy
Wolfenstein: The Old Blood

Rudi Jäger – jeden z głównych antagonistów Wolfenstein: The Old Blood, pełniący w grze również funkcję bossa w pierwszej części gry, Rudi Jäger i legowisko wilków.

Historia Edytuj

Jäger jest zastępcą Helgi von Schabbs w zamku Wolfenstein, pełniąc funkcję naczelnika zamkowego więzienia. Przed otrzymaniem przydziału do Wolfensteinu pracował jako osobisty treser psów generała Wilhelma Strassego. Jednym z jego ulubionych zajęć jest karmienie psów więźniami z zamkowego lochu. W dzieciństwie był molestowany seksualnie przez ojca, co może tłumaczyć, dlaczego bardziej woli towarzystwo psów aniżeli ludzi, jak również jego socjopatyczne skłonności.

Wolfenstein: The Old Blood Edytuj

Blazkowicz po raz pierwszy spotyka Jägera w punkcie strażniczym przy kolejce linowej prowadzącej do zamku Wolfenstein, gdzie Rudiemu towarzyszy jego ulubiony pies, Greta. Kiedy B.J. okazuje fałszywe dokumenty, Jäger chwyta go za rękę, sprawdza paszport i pyta, czy jest frankfurtczykiem, jak napisano, na co Blazkowicz odpowiada „hot dog”, rozbawiając tym Rudiego i strażnika. Niedługo później wewnątrz zamku Jäger w towarzystwie Grety i superżołnierza nakrywa i nokautuje BJ-a i jego towarzysza, Richarda Wesleya, i zabiera ich do lochów.

Jäger zabiera Wesleya na przesłuchanie, a Blazkowicz rusza, żeby ich odnaleźć. Odnajduje ich w audytorium, gdzie Rudi przesłuchuje Wesleya za pomocą elektrowstrząsów. Jäger ogłusza Blazkowicza i sadza go na krześle elektrycznym, ciało Wesleya rzucając na pożarcie Grecie. Rudi próbuje przesłuchać BJ-a, temu jednak udaje się oswobodzić, rzucić Jägera na krzesło i porazić go prądem. Blazkowicz zabija Gretę, Rudiemu jednak ucieka i ściąga do sali przesłuchań posiłki.

Jakiś czas później B.J. dociera do gospody prowadzonej przez Kesslera, z której wraz z nim i Annette mają uciec do Wulfburga. Ufortyfikowana gospoda zostaje jednak zaatakowane przez nazistów, dowodzonych przez wściekłego Jäger w pancerzu bojowym. Ostrzeliwuje on Blazkowicza z dwóch minigunów, krzycząc, że zabił „najszczęśliwszego psa w Niemczech”. B.J. niszczy ogniwa zasilające pancerz Rudiego, tymczasowo go osłabiając, i wykorzystuje okazję, żeby dokonać na nim egzekucji. Kiedy go zabija, pancerz ulega samozniszczeniu.

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki