FANDOM

Siergiej Kowłow
Kowłow.png
Narodowość
Flaga ZSRR.svg Rosjanin
Przynależność
Symbol Złotego Brzasku.png Złoty Brzask
Status
Nieznany
Głos
Borys Kiewskij
Występy
Wolfenstein

Siergiej Kowłow (ros. Сергей Ковлов) – członek Złotego Brzasku pojawiający się w Wolfenstein.

Biografia Edytuj

Siergiej jest młodym Rosjaninem posiadającym sporą wiedzą na temat rasy Thule, jej języka i technologii, jak również na temat działania Woalu i Czarnego Słońca. Próbował przeniknąć na wykopaliska, żeby zapobiec znalezieniu przez nazistów medalionu Thule, został jednak schwytany.

Wolfenstein Edytuj

Blazkowicz spotyka Siergieja od razu po przybyciu na wykopaliska, chowając się w namiocie, w którym przetrzymywany jest Rosjanin. Ten natychmiast go rozpoznaje, twierdząc, ze wie, jak się nazywa, że jest amerykańskim agentem i na czym polega jego misja. Przyznaje, że po schwytaniu był torturowany i wyjawił nazistom, gdzie w ruinach mogą odnaleźć drugi medalion.

Gdy Blazkowicz dociera do komnaty z medalionem i odzyskuje go, dołącza do niego Siergiej. Nie wiedząc zbyt dużo o Złotym Brzasku i nie mając zaufania do Kowłowa, odmawia przekazania mu medalionu, podejrzewając, że chłopak może być nazistowskim albo sowieckim szpiegiem. Siergiej ustępuje i daje Blazkowiczowi kryształ Nachtsonne i instruuje BJ-a, jak go wykorzystać, żeby wzmocnić moc medalionu i jak za pomocą korzystać z mocy Woal, uczy go również podstaw obowiązujących po drugiej stronie, w tym o ładowaniu medalionu i geistach. Zdradza Blazkowiczowi, że kolejny kryształ znajduje się niedaleko i ponagla go, żeby zdobył go przed nazistami.

Po powrocie do kryjówki Złotego Brzasku we wschodnim śródmieściu Isenstadt Siergiej zajmuje się tłumaczeniem manuskryptów Thule. Jakiś czas później zajmuje się tym samym w kryjówce w śródmieściu, nie odgrywa już jednak żadnej roli w fabule. Po wyzwoleniu miasta znika wraz z pozostałymi członkami Złotego Brzasku.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeżeli Blazkowicz porozmawia z Leonidem Aleksandrowem podczas odwiedzin w kryjówce Złotego Brzasku, a następnie z Siergiejem, ten z reguły będzie przepraszał za maniery lidera grupy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki