Sten (RtCW)
Celność
Średnia
Obrażenia
Średnie - wysokie
Rozrzut / podrzut
Średni/-
Szybkostrzelność
Średnia
Zasięg
Duży
Pojemność
32
Maks. ilość amunicji
300 (SP), 96 (MP)
Specjalne
Przegrzewa się
Sten (ET)
Celność
Duża
Obrażenia
Małe
Rozrzut / podrzut
Mały/-
Szybkostrzelność
Średnia
Zasięg
Duży
Pojemność
32
Maks. ilość amunicji
128
Specjalne
Przegrzewa się

Sten to brytyjski pistolet maszynowy z zamontowanym tłumikiem. Używa amunicji kalibru 9mm.

Return to Castle WolfensteinEdytuj

Tryb SingleplayerEdytuj

  • Stena zdobywamy po raz pierwszy w misji Wioska od Karla Villigut'a.
  • Sten wyposażony jest w tłumik, który pozwala na ciche eliminowanie przeciwników.
  • Charakterystyczną cechą tej broni jest przegrzewanie lufy po 10 wystrzałach. Aby móc kontynuować prowadzenie ognia, lufa musi ochłodzić się. Stan przegrzania pokazuje czerwony pasek przy ikonie broni w prawym dolnym rogu.
  • Zamiast przytrzymywać klawisz strzału, lepiej jest go bardzo szybko klikać. Szybkostrzelność broni zmniejszy się tylko trochę, za to będziemy strzelać celniej i broń się wolniej przegrzeje.
  • Sten zadaje największe obrażenia spośród broni strzelających ogniem ciągłym (10hp), jest jednak stosunkowo mało celny.
  • Amunicja jest powszechna przez cały okres gry.
  • Nie nadaje się do atakowania grup wrogów lub poteżniejszych przeciwników takich jak Stworzenia-X.
  • Stena używają członkinie Elitarnej Straży. Rzadziej występuje w rękach członków SS lub Czarnej Straży.

Tryb MultiplayerEdytuj

  • Jest na wyposażeniu Żołnierza oraz Porucznika obu stron.
  • Sten jest celniejszy od MP40 lub Thompsona. Niestety także się przegrzewa.
  • Tłumik zwiększa szanse na pozostanie niezauważonym dla przeciwnika.
  • Aby w pełni wykorzystać potencjał tej broni, należy atakować z ukrycia bądź z większych odległości.
  • Sten nie spisuje się dobrze w walkach 1 na 1 chyba, że gracz potrafi trafiać w głowę.

Wolfenstein: Enemy TerritoryEdytuj

  • Sten znajduje się tylko w ekwipunku Covert Ops'a obu stron.
  • Sten uległ nieznacznym zmianom w statystykach.
  • Tłumik zwiększa szanse na pozostanie niezauważonym dla przeciwnika.
  • Aby w pełni wykorzystać potencjał tej broni, należy atakować z ukrycia bądź z większych odległości.
  • Sten nie spisuje się dobrze w walkach 1 na 1 chyba, że gracz potrafi trafiać w głowę.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu