FANDOM

Ucieczka! (ang. Escape!) - jest to pierwsza część misji Złowrogie Plotki w Return to Castle Wolfenstein.
Escape1 levelshot

OdprawaEdytuj

Zadania: Przedostać się do zamku Wolfenstein i sprawdzić działalność dywizjonu paranormalnego SS. Zbierać każdą korzystną informację, dotyczącą wspomnianego dywizjonu i ich działalności na tym terenie.

Kessler, który skontaktuje się z tobą, jest członkiem niemieckiego ruchu oporu, zwanego Grupą Kretsau. Udało się jemu przedostać do tymczasowego sztabu dywizjonu paranormalnego SS i on dysponuje bardzo ważną informacją stosownie ich działalności. Spotkaj się z Kesslerem w okolicach wioski, obok wykopalisk archeologicznych. Też ma informacje dotyczącą planu twojego działania w przyszłości.

Pamiętaj: Jeżeli ty, albo nasz Agent Jeden zostaniecie schwytani, uciekajcie za każdą cene. Aktualny rozkaz nr. 71 jest nadal ważnym: Jeżeli okażesz się w sutuacji, w której możesz ujawnić tajemnice, dotyczące twojego zadania albo OSA, skorzystaj z pigułki, zawierającej cyjanek potasu. Jak i zawsze, OSA sprostuje każdy jej związek z tobą albo twoja misją.

Powodzenia.

ZadaniaEdytuj

  • Wyjść z podziemia w każdy sposób.
  • Odnaleźć wejście do dolnej baszty.

Ilość SekretówEdytuj

Sekrety-7

PrzeciwnicyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki