Venom
Celność
Mała
Obrażenia
Małe
Rozrzut / podrzut
Bardzo duży/-
Szybkostrzelność
Bardzo duża
Zasięg
Średni
Pojemność
500
Maks. ilość amunicji
1000
Specjalne
Przegrzewa się

Venom to eksperymentalna broń systemu Gatlinga używająca amunicji 12.7mm.

Return to Castle WolfensteinEdytuj

Tryb SingleplayerEdytuj

  • Pierwszy raz pojawia się w misji SWF, gdzie zdobywamy go od zabitego przez Lopera Żołnierza.
  • Venom bardzo dobrze spisuje się przeciwko grupom przeciwników oraz Stworzeniom - X. 
  • Cechuje się zawrotną szybkostrzelnością. Mimo małych obrażeń powali większość wrogów w mgnieniu oka. 
  • Wadą Venoma jest przegrzewanie się po 152 strzałach oraz rozkręcanie się lufy, które zajmuje około 1.5 sekundy.
  • Amunicja nie występuje często ale raczej nie powinniśmy się o nią martwić. Dodatkowo większość Super Żołnierzy i Ciężcy Żołnierze po śmierci upuszczają Venoma.

Tryb MultiplayerEdytuj

  • Jedynie na wyposażeniu Żołnierza obu stron.
  • Venom w trybie wieloosobowym przegrzewa się szybciej oraz spowalnia nasze ruchy. Można także odczuć niewielką różnicę w szybkostrzelności.
  • Należy liczyć się z tym, że zanim zdążymy ostrzelać przeciwnika możemy być już martwi z uwagi na 1.5 sekundowe rozkręcanie lufy. Dobrym sposobem na uniknięcie tego jest lekkie rozkręcanie lufy, poprzez naciskanie przycisku myszy.
  • Venom najlepiej nadaje się do obrony kluczowych miejsc.

GaleriaEdytuj

Venom1
Venom2

Ostrzał z Venoma

Venommp

Więcej z Fandomu