FANDOM

Wulfburg
Wulfburg TNO
Rodzaj
Miasto
Położenie
Niemcy
Występy
Return to Castle Wolfenstein
Wolfenstein: The Old Blood

Wulfburg to wioska w północnych położona niedaleko zamku Wolfenstein.  Możemy w niej spotkać cywili, jednak gdy ich zabijemy, nie zaliczymy misji.

Historia Edytuj

W połowie X wieku Otton I, król niemiecki i syn Henryka I, zrozpaczony po śmierci żony zaczął badać starożytne pergaminy. Niedługo później miasteczko zostało zniszczone w niewyjaśnionych okolicznościach. Przez stulecia podejrzewano, że padło ono ofiarą najeźdźców, w rzeczywistości jednak zostało zniszczone przez potworność króla Ottona, którą najprawdopodobniej stworzył lub odkrył badając pergaminy. Król wraz ze swoimi rycerzami pokonał potwora i zapieczętował w ogromnej komnacie głęboko pod kościołem, żeby został on na wieki zapomniany i nie stanowił już niebezpieczeństwa.

Return to Castle Wolfenstein Edytuj

Blazkowicz ucieka z zamku Wolfenstein kolejką górską i w Wulfburgu spotyka się z Kesslerem. Po cichu udają się do jego domu, gdzie partyzant przekazuje instrukcje Blazkowiczowi, po czym otwiera mu tajemne przejście do baru. Usuwa nazistów znajdujących się we wiosce i spotyka Karla Villiguta. Daje mu stena, po czym B.J. udaje się do katakumb. W następnej misji Blazkowicz infiltruje katakumby i znajduje dziennik profesora Zempha. Następnie udaje się do kościoła. Niszczy gwardię Helgi von Bulow i zabija Olaryka.

Wolfenstein: The Old Blood Edytuj

Po ucieczce z Wolfensteinu Blazkowicz dociera do Wulfburga łodzią wraz z Kesslerem i Annette, aby odnaleźć w mieście Helgę von Schabbs prowadzącą w nim badania i zabrać jej dokumenty pozwalające określić położenie sztabu Trupiej Główki. W trakcie pobytu w wiosce dochodzi do trzęsienia ziemi wywołanego prowadzonymi przez nazistów wykopaliskami, po którym Wulfburg opanowany zostaje przez szuraczy. Blazkowicz, idąc tropem Helgi, dociera do podziemnego kompleksu, w którym pokonuje Helgę i potworność, którą ta uwolniła, myśląc, że odnajdzie skarby lub superbroń.

Położenie Edytuj

W Return to Castle Wolfenstein Wulfburg położony był w północnych Niemczech u podnóża Wolfensteinu, do którego dostać można było się tylko kolejką linową z miasteczka. W The Old Blood u podnóża zamku, znajdującego się w Bawarii, leży Paderborn, zaś Wulfburg jest miejscowością położoną w pewnej odległości od Wolfensteinu.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki