FANDOM

Zombie
Szuracze.png
Trudność
Niska
Broń
Ciosy, duchy-czaszki (RtCW)
Ciosy, broń palna (TOB)
Wytrzymałość
Średnia
Występy
Return to Castle Wolfenstein
Wolfenstein: The Old Blood

Zombie – rodzaj nieumarłego przeciwnika, pojawiający się w grach Return to Castle Wolfenstein i Wolfenstein: The Old Blood.

Return to Castle Wolfenstein Edytuj

Zombie pojawiają się w katakumbach oraz w zamku Wolfenstein. W grze istnieją trzy typy nieumarłych: występujące we wczesnych etapach gry zombie, potrafiące wysyłać w naszym kierunku duchy-czaszki mumie, które atakują wyłącznie poprzez zadawanie ciosów, oraz ghule, wytrzymalsze zombie z końcowych etapów gry. Potrafią przeżyć nawet bezpośrednie trafienie z panzerfausta. Najłatwiej jest zabijać je strzelając im w głowę. Zombie, który nie wybucha, a pada na ziemię, po chwili podnosi się i walczy dalej. W walce z nimi bardzo skuteczne są granaty. Zombie atakują zarówno Blazkowicza, jak i nazistów.

Wolfenstein: The Old Blood Edytuj

Nieumarli, nazywani szuraczami, pojawiają się w Wulfburgu po trzęsieniu ziemi, do którego dochodzi w mieście podczas prac wykopaliskowych prowadzonych przez nazistów. Chociaż są powolne, niektóre z nich potrafią niespodziewanie podbiec do Blazkowicza. Część z nich korzysta z broni palnej. Nieumarli atakują również nazistów, ci zaś zamieniają się w szuraczy w chwilę po swojej śmierci, jeżeli nie zostaną zabici poprzez zniszczenie głowy.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki